28 grader i solen!




Jajjemen sommarn e här tidigt, 28grader i solen kl är 18.40 och det är svettigt varmt ute.
Synd jag missat hela denna dagen!
Nu sitter jag här....lider av huvudvärk & illamående, de suger!
Ögade igenom mitt inlägg jag skrev i morse, fy fatan vad långt!

jag undrar jag hur många som ens klarade att läsa hälften haha!
Näe mår fan illa, jag hatar att må illa!
Det suger!

Men fan asså vilket underbart väder, hoppas det håller i sig hela helgen!
Hade vart underbart!

Nu ska jag vila på soffan en stund, sen försöka bege mig ut på Zacken i värmen med dunkande huvud & illamående, i sällskap med mamma då hon ska gå en runda med Timon & Eros.

Ha gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0