Äntligen fradag :)



Faaan denna dagen har kännts som en evighet, praktiken 8-17.
Segt som ett helvete typ 5 av 8 timmar har jag itne grort något speciellt på praktiken, bara tjötat med Malin...
Som ska vara sjukskriven från Strands i 2månader, med start Onsdag kommande vecka, hon "lär mig lite å så nu, så komemr bli trist som fan när jag blir själv där med massa gubbar typ, inte massa men några st, jäkligt litet lager för övrigt och fan det rörigaste jag sett, fan as svårt att hita grejer där vart dom är osv, ingen ordning alls, gillar det inte, e van vid ett väl organiserat H & M lager som va jäkligt lätt att ha & göra med, i skillnad mot Strands, nä gillar det inte som dom har det.
Sen att dom hart klent med saker, för att fylla ut beställningarna, mycket som fattades osv, fan inte plockat några saker alls i dag, typ bara glidit runt som en osalig ande, trök!

I kväll blir dega här hemma, kände mig dock äckligt sup sugen på vägen hem från praktiken, men ja det lugnade sig hehe, ska iaf ta mig några cider här hemma nu.

I morgon blir det Tattoo Expo med Obbe :)
Ska bli trevligt, fan tattoo sugen med, eller piercing sugen :) få se om man gör något åt det :)
Hade vart kul :)
Ja vi får se haha.
Sen efter det vetti fan vad som hittas på...
Men ska bli kul att träffa "brorsan" =) Va ett tag sen sist nu.

Tänkte kolla med Ballex om hon & Richard befinner sig med sin lilla dotter så man kan få komma och kika på henne :)
Eller ja hejja på hela den nya lilla familjen :)
Hade vart trelvligt :)

Tattoomässa i mon i vart fall med brorsan :)



Föressten i tisdags vann jag en auktion på Tradera, av Malin, så i onsdags kväll efter Natalies ridning åkte vi vidare till Malin i Sätila och hämtade kläderna jag vann tisdagen innan, denna tisdagen & byxorna hon sytt till mig på beställning :)
Riktigt jäkla nice, alla plagg satt som gjutet o snygag som satan e dom :)












Så ser de ut :)
Mycke nice om jag får säga som så :)
Nöjd & glad :)
och 1200kr fattigare men så värt det :)


Det var allt för mig nu, ha en skön helg!
Pussar & kramar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0