ÄNTLIGEN!


Äntligen är dagen slut, jag har verkligen kollat på klockan extrem mycket i dag, och allt har kännts som en evighet!
Jag ska fan öppna en flaska vin och dricka den helt ensam!
Fy satan vad gött, sen ligger tankarna på den jäkla vattenpipan :)

I dag blir nog ingen ridning, skiter nog i det...eller?
Fan jag vet inte, jo jag gör nog det, bara ägna kvällen för mig och ingen annan....bara vara jag, själv.
Jag & en flaska vin? :)

I mon kommer Obbe runt 10-11 tiden, sen drar jag nog fan med honom och ber honom släppa mig i mölndal, för jag tänkte va med Helle och kolla hennes nya lägenhet & sen slagga där.
Så Pelle jag ska ligga och förklara vad alla olika ljud är när vi/du ska sova haha, jag e ju så bra på det säger du =P
Ska ringa Pelle strax och planera :)

Ja blir nog en bra helg tror jag.
Men i mon blir de ridning, måste bli :)
Mys ju!


Nä nu ska jag hämta mig en vinare ha de bra gott folk :)


pussar & kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0