Fredag fy fan vad gött!





Ja äntligen fredag, men ja som sagt 9 timmar på Strands väntar och jag känner inte det mista för det.
Jag vill va hemma njuta av en härlig fredag i det fina vädret!
Hinner bara känna av kvälls luften när jag kommer hem ju, så blir det väl ridning som vanligt, mat & lite tv sen sova...
Men men det e helg i vart fall det gillar jag :)
Så blir de Obbe på lördag ju :)

Kom föressten att tänka på en grej i går, som faktiskt irriterade mig, men ska inte skriva om det här får då kan personen "ta åt sig" på fel sätt så jag skiter i det, jag skiter faktiskt i hela grejen för jag orkar bara inte...men tycker i vart fall det var jäkligt konstigt och egentligen ganska taskigt och orättvist gjort.
Med tanke på....när jag...3år i rad...
och nu så...
Gulligt liksom...
Men i vart fall kände lite besvikelse faktiskt.
Och det tycker jag att jag ahr rätt till efter dom gångerna.

Men skit i det...!


Ska försöka komma ihåg att ringa patrick i dag, så vi kan påbörja smidandet av planer på att dra till "hemlandet".
Om det nu blir som så men det hoppas jag, för jag e fan sugen på att åka dit, så det så!
Colombia-Medellin...med Patric, jo kan nog bli awsome! ;)
Åka till andra sidan jordklotet bort från allt & alla, det ni, då kan man snacka om långt borta!



Nä ska göra mig klar att åka, mamma ska köra mig till bussen som går 7.36 från Kinna.
lä vill inte på praktiken i dag verkligen, plus att Arne som "hjälper mig mest, och som ska va min handledare" e ledig varje fredag, och Magnus som brukar va på lagret slutar kl 12, så vem i helvete ska hjälpa mig resten av dagen?
Och i går gick jag och va nästan hela dagen helt själv, för folk gjorde annat.
Jäkla skit ställe, springa lagret runt för att få lite hjälp, ska inte funka så!
Som sagt inte de anställdas fel, chefernas fel, åh blir så förbannad!




...jaja ska göra mig klar, ha en solig och skön dag i dag era as!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0