Inlägg 3 för i dag =P



Japp 3:e gången för i dag som jag skriver här hehe!
Skulle bara uppdatera med att mina tradera auktioner gick fint!
Vann de jag var ute efter, till inte allt för dyr peng :)
2st klänningar, vet klänning är inte min grej eller har aldrig vart, men tänkte de kunde va kul med något nytt, lite annorlunda att fylla ut garderoben med :)
Haha fan snacka om att Malin tjänar pengar på mig hehe, så ofta jag budar på hennes auktoner :)
Men kan ju inte låtabli, hon gör ju super snygga kläder, man bara måste ha hehe =P 
Som tur är hinner jag spara lite chash mellan gångena hon lägger ut auktioner på tradera hehe.
Och bra är ju det.
Har inte mycket pengar på kontot nu inte, efter besöket i Götet i går och nu tradera, plus inga pengar denna månaden.
men jaja då må det vara som så =P 

 

Så ser dom ut :)

nu ska jag ut & sova hade jag tänkt .
Natti natti sov sött allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0