Irriterad & stör mig på ALLT!



Hållt humöret uppe hela dagen, jag har låtsats vart glad hela dagen...
Men faktum är att jag känner mig bara som skit i dag!
Jag e trött, irriterad oskerslös osv.
Och jag stör mig på allt och lite till, tänker saker om folk som får mig att bli så jäkla irriterad nästan förbannad...
Ahh jag vetti fan asså, men känner mig inge bra, speciellt inte när jag tänker som jag gör.
Vissa saker fattar jag inte, folk som fan inte kan säga nej till exempel!
Kommer det alltid vara så eller?

Och hur ska denna veckan sluta?
Verkar som Gabriel har nåt i kikarn, verka så i dag iaf, mest av allt önskar jag att jag slipper Strands, men det lär jag itne göra, har en känsla av det.
För vem ska hinna vara på lagret om dagarna, om inte jag?
Fan jag vet inte, snacka lite med mamma innan, ska nog försöka fått bokat uppkörning & teori snart, börjar känna att det kan vara dax snart kanske.

Orka inte rida i dag heller, kände inte för att stå ute, pyssla om hästarna och sen ut och rida, nä kände bara den där " usch-fy-blä"-känslan, ingen lust alls!

nää jag ska inte skriva mer onödigt här.
Men i vart fall min dag känns skit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0