Måndag 6:e april.



Vaknade innan klockan i morse...som vanligt.
Var ganska så seg men ja de gick över efter 1-2 timmar på praktiken.
vart en del att göra i dag, tack och lov!
Kom en kontainer full med massa lådor med grejer i 9.30 i morse.
Så ja de va massa pusslande å grejjande med det, inte spec kul men att göra i vart fall.
Fan kommer bi så grymt trist när Malin inte ska jobba mer pga hon ska vara sjukskriven då hon ska operera sig på torsdag.
Hon e kul och sen så e det ju lättare när hon kan visa en massa grejer osv.
Men men får se vad som händer, tyvärr verkar det som cheferna tror jag ska kunna allt tills dess att hon går på sjukskrivningen, typ som om jag ska ta efter där hon slutar eller vad man ska säga, hoppas verkligen inte att det e så, för jag e fan bara praktikant så de e ju deras "ansvar" att lära upp mig,hjälpa mig osv.

Och sen den jäkla röran dom har kan få vem som hellst att ta typ 1år på sig att lära sig allt!
Men ja alla verkar ju va sååå upptagna av telefonsamtal dagarna långa så känns väl som om jag inte kommer få mycket till hjälp.
Och i så fall kan de inte annat än gå käpprätt åt helvete =S
Aja vi får se...

Har planer inför påsken iaf :)
Perra kommer väl ner med tåg i mon eller onsdag e det tänkt, så efter jag "jobbat" klart på torsdag tar vi hans bil som han lämna här sist, och åker upp till kära Dalarna.
Och jag stannar till måndagen.
Va ganska längesen jag vistades där, så känner att det e lite dags :)
Vad vi ska hitta på de dagarna jag e där vet jag inte men det löser sig nog :)

Övningskörde i dag, vilket jag inte gjort på väldigt länge...
Kändes ovant, men kom in i det ganska fort sen, men de va pirrigt :)
Får väl fortsätta drömma om körkortet och ta mig i kragen å läsa teori som en tok, måste, jag vill ha körkortet!
Jag vill flytta!

Vet inte vad mer jag ska skriva, tycker i och för sig inte ens jag skrivit något vettigt nu, men tänkte uppdatera  lite för dom som läser min blogg vilka de nu kan vara.

Sen tycker jag att folk ska kommentera lite ibland, det hade vart kul att när man öppnar sin blogg se att man fått en kommentar nån gång ibland :)

Aja ha de fint i de fina vädret :)
Kyssar / Miu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0