Mår illa.



Jepp i dag e jag hemma, har en halvt irriterande huvudvärk, som känns som den kryper sig fram mot ena tinningen :(
Sen mår jag väl illa till & ifrån, plys svettas till & ifrån helatiden, men ingen feber, mår bara allmänt kass! :(
Så stannade hemma från praktiken faktiskt, de började föresten redan i går med illamående & huvudvärk...

Hade kvar huvudvärk & illamåendet när jag vakna, pluss svett attacker och kände mig helt orkeslös.
så jag e hemma, sa till mamma att jag inte tänkte gå på praktiken, tror hon blev harg för hon har haft taskig ton hela dagen, dom stunder jag vart vaken då, för hon tyckte jag skulle kämpa mig dit ändå, men vem fan vill gå runt en hel dag med huvudvärk, må illa svettas som en gris?
Inte jag iaf, men hon anser att så länge man inte har feber e de ingen fara tack för den morsan.
För när hon har huvudvärk/mår illa då e de synd om henne...visst visst!

Tror mina huvudvärkar & illamående har med mensen å göra, brukad eju få migrän nån av mina "mensdagar" men itne fått de på ett tag utan istället fått huvudvärk och illamående.
Men de e fan inte kul de heller.


Nu ska jag krypa till sängs igen.
See yá!






Mina kläder jag har på Praktiken, snyggt va! ? =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0