Missade!



Ja fan kom på de nu...missar Criminal Minds nu ju, det har nog precis börjat, skit också, vill ju va med från början, så jag skiter nog i det :(
Red Galle förut, de gick kanon & fort gick det, fick hålla in han lite så han inte stressade upp sig för mycket :)
Men härligt att galloppera i de goa vädret & känan vinden i ansiktet :)
Precis betalt mina sista Tradera aukioner, så nu är det ur världen och 130kr fattigare.

Ska bli skönt med helg, ska ju tydligen bli kanon väder dessutom, hur bra låter inte det då? :)
Gött som fan!
Grillning blir det nog här hemma i vart fall :)

9 dagar kvar till födelsedagen dessutom, blir nog nice, Emme kommer nog iaf upp tidigt på lördagen så ska vi rida och så :)
Sen får vi se om det dyker upp några fler på käk/ftårta?
Blir nog bra.
Och ja...jag önskar mig inget alls...faktiskt, e nöjd med livet så som det är just nu, med några korrigeringar hade de vart riktigt bra men ja, inget kan vara perfekt.
Men jag e nöjd med det som det är nu :)
Ska dra ut i stugan ge Cherie hennes medicin nu & sen läsa lite teori nog.
Sen är det hög tid för att sussa kudden =P


:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0