Morsning korsning :)


Soligt & fint ute, lite små kyligt men blir säkerligen en varm & behaglig dag, och jag ska tillbringa denna dag inne på ett kallt, rörigt och trist lager, ja man får smått ångest för det, missa alla fina vår dagar :(
Ja visst säkert fint väder fortfarande när jag slutat men ändå, man hinner itne njuta av dagen alls ju :(

Vaknade 5.45 i dag skit pigg, fan vaknat minst 30min innan klockan hela veckan nu, fan jobbigt, när man kollar på klockan har man 30min kvar att sova liksom och då är man ju självklart inte ens trött!!!
Typiskt.

Precis ätit en macka & ett äpple, de va gott :)
Ska strax göra i ordning min lunchlåda :)
Blir potatissallad & fläskfilé som fanns kvar sen i går, mums :)

Just det ja min ena tunnel/plugg i örat har spruckit & e sönder så måste byta "örgänge/tunnel/plugg" men det får bi i kväll när jag kommer hem, jäkligt störande att den ena gått sönder, dom som va så fina, aja itne mkt att göra åt förutom kanske köpa nya någon gång...
Ja men bajs va det me det iaf, sen som gräddan på moset e självklart de hålet i örat smått irriterat,svullet & varar lite så kan inte riktigt våga byta plugg riktigt än, vet itne om det e sprickan i plasten som kanske skurit lite och gjort ett sår eller liknande, men ömt e det, och störande, pluggarna va ju så snygga och helt nya ju :(




nänä dags att fixa matlåda, sen åka om en liten stund.
Ha en härlig solig dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0