Onsdag.



Jahopp för 2 dagar sen kom jag hem från Perra... men de känns fan som om jag inte ens vart hos honom, som om jag inte vart med honom på månader, men ja så e det ibland.
Funderade på hemvägen från Perra hur jäkla länge vi stått ut med ett distansförhållande...
fan snart 2 ½år, ruskigt länge, nästan skrämmande länge.
Men jag tror distansen vart mer bra än dålig faktiskt, för ja vi har haft en stormig relation i vissa perioder och tror att avståndet faktiskt vart bra, sen att vi går och längtar efter varandra ger det en extra kicka när vi ses :)
Men ja jag tror det vart bra på både gott & ont, vi har haft det kämpigt båda två med allt möjligt här i livet, sen så har det ju gjort oss starkare också med tanke på längtan efter varandra.

Jag vet inte, men ja det kommer en dag då jag tänker ta mitt pick och pack...och lämna västkusten för att flytta mig norröver.
Körkort först tack, för att ah körkort uppe i skogen i Baggbo ja det är nog en bra fördel =P
Vill ju inte heller att Perra ska behöva skjutsa runt mig resten av sitt liv när jag väl ska någonstans hehe.
Men som sagt jag längtar till den dagen blir sann.

Emme e föresten hemma nu, kollade med henne om hon hade lust att ses i helgen men hon visste inte om hon bokat upp sig med Dea, men ja det märker vi =P
Annars kanske man skulle dra och träffa Obbe?
Eller varför inte kolla med Micha vad han ska gö, med tanke på att han tjatat om att han vill ses.
Kunde ju va kul :)

Fan vart fint väder i 1-2 veckor nu, så jäkla gött, lite små regn någon dag bara, börjar känna riktigt med vårkänslor, speciellt när man ser gräset bli grönare, blommorna slår ut, solen skiner, fåglarna kvittrar & humlorna surrar :)
Och snart fyller jag år dessutom, hoppas på fint väder då :)
Räknade efter e fan bara 17dagar kvar till min födelsedag!
Sjukt!
Mamma undrade ju för 1månad sen om jag ville ha fest, men nja de vill jag inte, orkar inte, hehe men ja folk får ju gärna dyka upp och dricka sig lite ändå haha.
Nä men fan ingen fest, ingen planerad iaf, blir nog chill..
Med tårta typ =P
Ja fan 17 dagar alltså, fy fan, och för er som säkerligen kommer fråga & undra....
jag vet inte vad jag önskar mig haha!


I kväll blir de kolla Grey´s Anatomy kl 21 :)
Kom ju inget förra onsdagen för då va de hockey eller fotboll istället.
Ska duscha innan det med hade jag tänkt...
Det får bli snart det.

Ha en bra kväll :)
Det ska jag ha, plus att jag e på kanon humör :) varför vet jag inte.

Finns föressten bilder på bilddagboken nu sen helgen ;)




Veronica, Perra, Skog & Lars :)






jag & älskling :)




Så här sätter jag punkt för i dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0