Praktik, kika bebis & Åka till Dalarna.



Ska åka till praktiken om ett tag käkat lite frukost gjort i ordning min matlåda och ska ta på mig arbetskläderna om en stund.
Men just nu sitter jag framför dumburken, ock kikar lite :)
Perra ligger och sover, vill me dligga där va så varmt å skönt brevid min söt :)
Men ja jag ska ringa ut till han och väcka honom om en stund för han lovade morsan att köra mig till praktiken så hon skulle få sovmorgon iofs skulle han kunna köra mig enbart ner till bussen, men vill han ska köra mig ända till jobbet :)
Mysigare så, får jag vara med han några minuter extra =P


Smsa mamma Alex i går, så vi ska troligtvis kika på Alex & Richards lilla snutta:)
Ja vi får se vad som hinns med i dag tänkte trots allt duscha innan vi sticker iväg mott Dalarna & Baggo.
Men vi får s ehur det blir, iväg bär det av i vart fall :)


Ha en bra dag allihopa...
Jag vill fan inte gå på praktiken, känns bara som om dom stälelr höga krav där, fast jag bara e praktikant, mailade arbetsförmedlingen i går morse, och fråga om dom fick göra som så som jag tror, ersätta Malin med mig....en praktikant.
Men icke det ska dom itne göra, och e de det som e meningen så ska dom anställa så jag får betalt för bördan!
Så det så!
Ja vi får se, jag ska känna av läget hur det blir, i mon och nån dag nästa vecka, annars blir de att ringa ams och säga hur det ligger till.


nänä ska borsta tänderna nu sen ut och väcka min trötta Perra :)
/Många kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0