Söndag.







Gårdagen var bra, trevlig kul :)
Mycket att se, köpa osv.
Obbe träffade på en gammal klasskompis sen gymnasiet, så satte oss å tog några öl/cider med honom hans tjej & deras lilla bebis :)
Prata med lite tattoo artister, kolla piercings kläder osv, införskaffade mig nya tunnlar till öronen, hade lust på att pierca näsan med, men nja, kände väl att jag inte ville lägga ut allt för mkt pengar, hehe.
Men tattoo de måste jag fan lätt ha en ny i år, jag har så många ideér, vad som kommer först vetti fan asså, men finns massa ideér iaf hehe å de e ju bara bra :)
Fan när man kom in på mässan och hörde alla tattoomaskiner i full gång det bara pirrades som fan i magen hehe!
Nä de va nice.
Fick också komplimanger för brallorna ev en tjej som sålde lite alternativa kläder i en monter, så snacka med henne lite, hon hade tydligen beställt kläder av Malin (hon jag köper utav) så ja de va kul :)

Finns några få bilder jag tog i går kväll på http://maizan.bilddagboken.se
men lägger väl upp en bild här med nu skulle jag tro.

Sitter vid burkren nu skriver blogg och vill tiden ska gå snabbare, för ska kolla reprisen av Grey´s anatomy 13.35, missade ju i onsdags när jag var med till Sätila och hämta mina kläder hos Malin.
Så ja måste se reprisen haha!


Tack för i går Obbe!
Trevligt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0