Tisda kväll.



Sitter i fåtöljen med datan i knät, kikar lite på House mellan raderna :)
Pappa kollar House nämligen, mamma har den andra datan så jag får ha den bärbara =P
Vart en ganska bra dag på praktiken i dag, men ja som sagt blir mer & mer säker på att cheferna menar på att JAG ska "ta över" efter Malin när hon sjukskriver sig.
Hon blir också mer & mer säker på det, och det är ju fan fel, en praktikant ska inte "ta över" efter någon anställd, för fan i så fall borde dom "provanställa" mig i så fall, men ja dom vill väll bara ha nån som jobbar gratis säkert.
Men fan jag kan ju inte ens hälften, men dom går ju helatiden & frågar, MariaPia kan du allt nu eller.
Snacka om att dom e desperata att nån ska ta vid efter Malin.
Idioter!
Snacka om att utnyttja en i så fall!

Imorgon kommer älskling ja, det blir mys,sen torsdag blir det Dalarna & Baggbo, å fan jag ska då få grabbarna att röjja i huset, för jag vill dom ska komma igång, så ja dom kanske behöver ett kvinnligt handtag vad vet jag?
Sen har jag ju egentligen inget emot att hjälpa till heller.
Ja de blir nog bra.
Det får ta den tid det tar :)

Fan ska nog med mamma ut med hundarna snart skulle jag tro jag vet inte.
Ska sova ute i stugan nu igen hehe kusin Emma e här nu så då måste jag sova ute hos mig igen för hon slaggar i datarumssängen =P
Fast jag får hundsällskap i vilket fall varken jag sover här inne eller inte, för Cherie löper och måste va ute i stugan då, och hon e där i sällskap med Tösen, så ja 2st doggies till sällskap hehe, men som tur e har jag ju stor säng med gott om plats, lite skillnad på 80sängen här inne & 160 sängen urw hos mig hehe =P

Nä jag har fan inge vettigt att skriva nu...
Inge vettigt att skriva :(



ha en bra kväll jag ska snart ut & sussa hade jag tänkt.
Natti natti!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0