Ut! :)



Jo jag ska ut på Galle om en liten stund ska bli så jäkla skönt :)
Mamma ska gå med oss med Timon & Eros, så blir nog en liten tur sova da :)

Vart en så extrem seg dag, kollat på klockan exakt hela dagen från kl 8 när jag började.
Ville inget hellre än hem och ut på tur med någon av hästarna...
Har vart ute i stugan lite, lyssnat på musik & städat lite, tikarna har ju fått flytta in nu igen när Cherie slutat löpa...så skönt, äntligen får jag breda ut mig i min säng bäst jag vill :)
Men fy fan mitt lakan i sängen va ju totalt angripet av hund hår, usch!
Så i dag ska jag bädda rent, och duscha efter ridningen så då blir de extra frächt!
Ny duschad och lägga sig i en nybäddad säng det är verkligen något speciellt med det :)

Känner mig lite bättre nu...
Inte lika irriterad som i morse...men det finns där.
Och ja av många anledningar, inte på något elakt sätt utan, som oro och för att jag bryr mig.
Så snälla förstå...


4:a dagar kvar till födelsedag dessutom...
Segt...
Emme ska föresten komma på lördag :)
Så blir ridning på födelsedagen kommer bli awsome:)
Och hon skulle höra efter om Mia ville med om hon kunde.

Obbes familj kommer säkert nu någon dag innan för dom ska på bröllop 2:a maj ( på min & mammas födelsedag) så dom kan ju inte komma på lördag, men men hehe :)
Plus Arto & Marie kunde inte heller komma på födelsedagen tror jag om jag inte minns fel.
Helle jobbar... och ja jag vet inte vad andra kompisar tänkt sig, men hade inte vart fel med lite besök på födelsedagen :)
Typ så som Helle & Alex gjorde förra året.
Ja men iaf blir nog bra ändå :)
Så länge de firas med lite tårta blir jag nöjd...
Kenny & Flysjö skulle se om dom hann komma på lite fika dom med,men antagligen inte så får se, kanske blir några fler bekanta nyllen?

Nä nu ska jag ut & bortsta herr gallant så vi kommer ut på tur någon gång :)


puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0