Blåbär!


Japp blev blåbärs plockning i dag, blev inge i går.
2liter blåbär, blir 2 pajer i morgon orkar inte i dag.
Satt å spelade kort med Perra Mats & Jonas för ett tag sen, spelade säkert i över 2 timmar så nu e jag trött!
Skall alldeles strax krypa till kojs, tror Perra & Mats fortfarande e nere och umgås med Jonas, jag orkar inte, jag e seg och trött, trodde ju jag skulle somna mitt i kortspelet =P

Vi har föresten kommit längt med alla de mijloner kläder som ska tvättas, hela duschrum/tvättrums golvet var täckt, men jag börjar se att slutet närmar sig!
Så jäkla skönt!
Älskling fíck ju upp tvättställningen ute och i dag har det vart fint väder så 2-3 maskiner tvätt torkade ute i dag :)
Hoppas på fint väder i morgon med.
Ska föresten åka och skriva på ett "beslut" som ligger på arbetsförmedlingen, ska dit skriva i de ti mon, efter det ska vi kolla kattungar :) :):)

Sen i övermorgon (i morgon...klockan är efter 24) så åker jag hem till kära västkusten, packar mina grejer, umgås med vänner & familjen.
Sen blir det Dalarna & Baggbo för hela slanten!!! :)

Näpp u ska jag bädda i ordning ock krypa ner till sängs!


God natt gott folk.



Kommentarer
Postat av: P-E

du vann ju i kortspelet idag å ju =) ska bli kul å få se dig här varje dag sen när du flyttat upp på riktigt =) pussar på dig =)

2009-08-24 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0