By my self...


Japp jag beger mig till Dalarna själv på fredag, då grabbarna tyvärr inte blir med, men ja sånt e livet, inte så konstigt i och för sig med tanke på att Kenny snart börjar plugga, han skulle också få nycklarna till lägenheten i helgen så han ville väl åka dit å fixa och så, helt förståligt.
Och då blir det ju automatiskt också att ingen mer blir med, då bilresa va de bästa alternativet.
Sen så va de ju lite annat som också spelade in men  ja, de kommer fler gånger med Punefestival förhoppningsvis :)

Det tråkiga blir ju att jag inte hinner träffa Kenny innan han flyttar & börjar plugget.
Det e ganska trist, men jag får väl ta och hälsa på honom i Jönköping eller var skolan nu låg någonstans :)
Har för mig de va nära Jönköping i vart fall.
Sen så ligger ju Kinna på vägen när han ska hem till Frillesås och hälsa på eller liknande så då får jag hålla tummarna att han kikar förbi om jag inte hunnit flytta då, för det är ju också lite i görningen nu hehe.

Jag e glad ändå, för jag ska få träffa älskling, träffa folk på Punefestivalen, och Perra & jag får vara tillsammans på våran 1åriga förlovningsdag som är på söndag :)
Det e ju mys :)

Sen blir jag nog kvar uppe i Baggbo några dagar och åker hem i slutet av nästa vecka, för att kunna träffa brudarna: Helle, Alex & Nelly då det var inplanerad tjejkväll hos Helle.
Men får se om jag kommer iväg på det då min ekonomi inte räcker till nu ens.
Så får hoppas jag fått mina pengar då annars blir jag nog kvar i Baggbo ännu ett tag, ja vi får se vad som händer helt enkelt...

Men jag tror nog helgen blir bra i vilket fall :)


Nä nu ska jag faktiskt ut i stugan en sväng och plocka fram min lilla resväska och packa ner lite saker redan nu :)


Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0