Dåligt självförtroende det suger!


Ja så är de nu de senaste har mitt självförtroende blivit riktigt illa, finns väll vissa faktorer som påverkat det, och det känns inte bra...
Jag känner mig bara totalt vördelös, dålig, osnygg...ja det mesta känns bara bajs!
Men speciellt en sak, jag klarar inte av det, skit jobbigt att känna att man inte duger.
Jag hoppas det går över snart eller något, för det tär på en att tycka att man inte duger.
Man börjar smått att "bryta ner" sig själv med att tänka dåliga saker om sig själv.
Jag gillar det inte.

Det e som mamma sagt flera gånger nu...
"Fattar inte varför du har så dåligt självförtroende nu, du som alltid vart så tuff när det gäller dig själv."

Jo men jag vet inte e bara en del grejer just nu som inte känns det minsta bra.
Ja men jag hopas jag kommer över dessa saker så jag kan må snäppet bättre igen.




För att byta samtalsämne, händer väl inget speciellt i dag, ska väl packa väskan lite för att åka till Dalarna till helgen, så slipper jag packa sen i sista minuten.
Har en känsla av att de bara blir jag som åker till punefetivalen i år, då resten har lite dåligt med pengar, plus nu verkar ju alla 3-4 banden som skulle lirat att ha bangat ur, jävla stil det!
Och de va väl för fest/musik/liveband & fylla som grabbarna skulle hängt med, och det är trots allt en lång väg att åka för en "vanlig" fest utan band osv, viss tror de blir ball trots inga band, men ja jag förstår grabbarna om dom inte blir med.

Men jag blir dit hur det än blir, ska bara fixa tågbiljetter så fort som möjligt!
Sen blir jag nog kvar i Dalarna ett par dagar extra skulle jag tro, vi får se hur det blir.

Nu ska jag avlägsna mig här ifrån, eller nä ska kika tradera lite först kanske.
Inte för jag har råd att buda på något om jag skulle gilla nåt, men ja kul att kolla lite.






Punefestival loggan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0