Fredag 21/8.


Japp då var det ännu en fredag, har vart här i en vecka nu, vart bara bra :)

Nu de senaste dagarna, ja i förrgår blec det blåbärs plockning :) ca 4 liter :)
Sen i går så gick vi en promenad på 2-3 timmar ute i Bjursås skogar sen efter det när vi kommit hem och vart hemma ett tag så åkte jag Perra Mats & Johanna till en kanon fin utsiktsplats uppe på ett högt berg :)
De vart mys då solen sken utsikten va snygg som fan, så vi grillade korv :)
Sen så under den sista resan alltså till utsiktsplatsen passade älskling o jag på att plocka blåbär lite här & var, fick lite hjälp av Mats & Johanna på slutet innan vi for hem igen :)

Väl hemma slängde jag ihop blåbärspaj :D
Mums super gottigt, gjorde 2st så den lilla pajen skall ätas senare i kväll tror jag.


Nu sitter jag här och segar, lagade lite thai-wok för en stundsen och innan dess har älskling o jag vart flitiga och städat & sorterat TON med tvätt, och mer röjja grejer blir det väl om ett tag...
Jag har inte en aning vad Perra gör nu, får väl gå och kolla.

Får väl se om Pune dyker upp om någon timma också eftersom han ska komma med lite av sina grejer hit.

Ajaa nu orkar jag inte skriva mer...



Jag sätter punkt här  .

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du inte bo själv med din pojkvän?

2009-08-22 @ 09:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0