Fuck it!


Kan ju säga att gårdagen var ett helvete!
Jag blir så jäkla arg, besviken, ledsen!
Jag är så trött på saker så jag bara vill spy!

Så nu har jag så gott som bestämt mig, nästa vecka blir det att börja packa med grejer till Perra på allvar för jag vill inte vara kvar här!
Har ju flyttat saker lite smått men nu tänker jag då fan börja flytta mer viktiga saker dit, typ ha hälften här & hälften där, minst i vart fall!


Ja då blir jag nog inte kvar här allt för länge till, jag har fått nog, är trött på att känna mig ouppskattad, oduglig, mysslyckad och ensam.
Jag vill ha mer av varan, pussar, kramar, närhet, uppskattning, tröst & kärlek!


Och på tal om flytt för min del, bästis flyttar ju 17:e, också trist, för då lär man inte se honom allt för ofta, men jag är glad för hans skull som kommit in på den skolan, ibland önskar jag att jag var mer som honom, han har då big plans och vet vad han vill med livet, vad han vill bli, vad han vill göra... osv.
Jag är stolt!
Jag önskar någon gång jag kommer på vad jag vill bli, vad jag vill göra, hur mitt liv ska se ut osv.
Ja nä nu ska jag ut i solen en stund!




Ps.

Tack Älskling för att du finns, tack för att du alltid finns där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0