Guitar Hero - Aerosmith!


Jaha nu sitter jag vid burken igen, har fått gjort en del i dag i vart fall, mamma och jag packade ner alla mina glas & porslin i lådor i dag, sen så har vi käkat lite toast och nu den senaste 1½ timman har jag lirat Guitarhero :)

Blev föresten "klar" med hela Guitar hero Aerosmith tidigare i morse, som jag köpte förra måndagen tror jag det var.
Och sen nu denna 1½ timman som jag spelat då lirades det Guitar hero world tour på medium haha jag som aldrig trodde de va möjligt att palal en enda låt, så lite har jag avancerat och känenr mig lite bra i vart fall :)

Ska försöka köra alal låtar på medim, emn de e inte lätt kan jag påstå hehe.


nu vetti fan vad jag ska hitta på känner mig ganska seg faktiskt...och törstig, ska nog spilla upp ett glas med vatten :)


ha de gött!
Hey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0