Lördag kväll.


Ja i afton hände rinte mycket, en lugn fin helg helt utan en polare i sikte, rätt skönt att vara hemma har ju vart ute på vift de senaste helgerna, så gött att vara hemma som omväxling.

Sitter här och tråkar, har bastat för en liten stundsen precis, riktigt gött, bastu e livet, man måste ha bastu :)
Innan dess lirades det Guitar Hero med Natalie & Daniel, känner mig lite duktig ändå då jag börjat försöka mig på att lira på medium hehe trodde fan itne ens de va möjligt att jag skulel försöka mig på det =P
Så ja de känns ju kul :)
Mormor & kusin Emma var ju här en sväng och hälsade på också, trevligt trevligt :)

Jag e sugen på att glo på någon film men det går säkert inge bra på tv...
Så blir väl dra ut med hundarna sen ut i stugan och sova... känner mig faktiskt ganska så seg om jag ska vara ärlig.
Lade mig tidigt i går med, tror jag somnade strax efter 22.30.
Riktigt skönt faktiskt.
Ja hela denna helgen blir ju ett enda vilo moment, men det är skönt, man behöver ju itne ränna ute varje helg, jag tycker då allt det är skönt att ah lite tid för sig själv och bara slappa.

Ja så vad händer kommande vecka då?
Ja jag tror itne det händer så mycket, jag hopas vi ska dra till Skara sommarland någon dag OM vädret tillåter :)
På måndag e jag i vart fall uppbokad för att åka Stena båten med Daniel och lämna av han hemma e Danmark och sedan åka hemmåt själv igen med nästa båt, sen på fredagen blir det tandläkare, och jag hoppas verkligen innerligt att det blir Punefestival så Kenny, Roccas & jag komemr iväg på det :)
För det är vad vi är sugna på :)
Fast blir det inge Punefestival drar jag upp ändå, för att fira 1års förlovning med Perra.
Sen så stannar jag kanske där några extra dagar å fixar och donar, då jag som sagt tänkt flytta in där snarast möjligt hellst :) 



Jag ska pysa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0