Men ja!


Regnet fortsätter ösa ner, man blir så trött!
Just när det e sånt här väder då man bara vill sticka från skiten och dra utomlands!
Tyvärr verkar ingen vilja åka på en resa med mig!
Det suger!
Men ja då får man väl tanka på de X antal tusen man sparar när man INTE åker utomlands.
Men nästa år ska jag!!!
Om jag så ska åka helt jävla ensam!

Nä jag e faktiskt lite på kasst humör i dag, va så jäkla bra väder i förrgår & igår!
men inte i dag, bara regn, grått, trist och deprimerande, lirade Guitar Hero förut men jag tröttnade till slut!

Familjen kommer snart hem från Borås, mamma, pappa, Andreas & Natalie åkte till Borås å kolla på cykel till Andreas plus handla lite käk.
Blir visst rostbiff & potatisgratäng till lunch.
Dock är grejen den jag har börjat ogilla köpe potatissallad extremt mycke, tycker bara de en en jäkla sörja som smakar för mycket ätticka!
Blä!

Näe inte min dag i dag helt enkelt!
jag känner mig bara trött & grinig, och besviken på vädret!

Just det ja Perras mobil va tydligen pajj därför jag inte hört ett ljud från honom sen i lördags kväll, lite bajs e det ju men men, nu vet man varför amn inte komemr fram när man ringer o varför leverans rapporterna på mobilen uteblir...
Jag hade gärna uppskattat att få veta orsaken lite tidigare då man försökt ringa & smsa hela dagen i går, men det itne gick, aja skit samma bara jag som är allmänt grinig som sagt i dag.
Men ja veta vill man ju...



jaja nu kom dom hem, packa upp mat å äta lite kanske då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0