Söndag.



Ja då helgen har var bra, var hos mormor & Helle i går, plus slaggade över hos Helle tills i dag :)
Var trevligt drack rödvin och hade lite nostalgikväll med gamla goa låtar som man lyssnade mycket på förr :)
Sen så kela & lekte i med lilla katten Diesel, han va så söt :)

Men han va mindre snäll när han låg o sov på mitt bröst nästan hela natten då jag itne ville vara elak å vända mig för då skulle ju säkert stackarn trilla ner.
Så jag sov på rygg hela natte, sova på rygg gillar jag inte speciellt, jag ligger hellre på sidan :)
Så kl 6.30 e morse väckte Diesel oss, han jamade meeeega högt, så kollade jag ner på honom för han var på golvet vid min sida av sängen, och jag ser hur han kväljer och skulle kräkar =S
Mina byxor låg väldigt lägligt som kräks plats men jag skyndade mig plockade upp brallorna och vips det kom kräks, å d eluktade rent ut sagt bajs!
Fyfy!
Men sen vart det  bättre han pep å lekte till kl 8 så efetr 8 somnade Helle och jag om för att sedan vakna till min väckarklocka kl 10 :)

Hade fett ont i nacken och av någon anledning när jag har ont i nacken går värken ofta upp i huvudet med, så jäkla skum!
Så jag vart yr å mådde illa, vi åkte i vilket fall in till stan för jag ville köppa skor, ett par skit läckra skor :)
Väl inne i stan fick jag fett jäkla illamående attack och trodde verkligen jag skulle spy mitt inne i nordstan, emn näpp höll tillbaka och vips helt plötsligt mådde jag inte illa längre, precis efter jag växlat pengar på Donken för att kunna springa på toa...
Men men ja vi gick till Shock, jag gick raka vägen till skorna jag ville ha, fick prova dom, passade kanon och var ur läckra, så ja jag skulle ha dom, jag köpte dom!
Dom blev mina!!!!
Lite tur hade man ju dessutom då de va sista paret av dom skorna i den storleken, så tuuuur :)
Bytte om till skorna när helle provade kläder på Gina Tricot, läckert, dom satt som gjutet, men kan säga att traska 30-40 min i stan med 10cm smala klackar, det gööör ont i fötterna!!!
Men lätt värt det :)
Kommer väl dock bli tvungen att ha extra skor med mig innan jag gått in dom ordenligt men vad gör de, dom e ju bara så fräcka :)

Vi käkade föresten precis älgstek, sås & potatis, gött som fan!
Jag bara avgudar älgkött, ni som aldrig provat....gör det, de e super gott :)

Nänä nu ska jag hjälpa morsan att "starta" en blogg för sin hemsida, yeye ha en bra afton, jag ska sega å förhoppningsvis komma i säng i tid, jag e skit trött!!!



ha de gött hej!








Kommentarer
Postat av: paulinadanielsson.blogg.se

snygga skor!! vart ligger affären du köpt dom i?



tack på förhand - paow

2009-08-04 @ 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0