Steg 1.


Steg ett kan man väl kalla detta kanske.
Steg ett innan jag flyttar & bor i Dalarna.
Åkte in till Falun med älskling i dag.
Och har nu fixat och skrivit in mig på deras arbetsförmedling, inget mera Markskomuns arbetsförmedling, nu e den delen avklarad.
Så på tisdag ska jag hem och packa mina grejor, greja med adress ändring och annat shit som mamma o pappa nog kan hjälpa mig med :)
Så får vi se om farsan kanske har spanat in en bil till mig? :)
Sen ta kort & skicka in papprena till vägverket så jag kan få mitt körkort :)

Jepp jepp de känns verkligen som man har mycket på G nu, och det är både läskigt & spännande samtidigt :)

Nu ska jag lägga mig & läsa lite i min bok jag börjat läsa, ska vänta på Perra han e nämligen över på andra gården hos storebror sin och hjälper honom med nåt.
Sen när Perra e klar med det ska vi åka en sväng å se om vi får plockat lite blåbär :D




Kommentarer
Postat av: Annie

Heey, massor av uppdateringar! Har äntligen internet så jag kan hålla koll på er därhemma :) GRATTIS till körkortet! När flyttar du upp for good tror du då? Jag är hemma om 2 v, tycker vi får ta o festa till det innan du drar kanske!? :D Ha de fint, lycka till me packning/planering! kram annie

2009-08-20 @ 21:08:17
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0