Tidig morgon!


Jepp fick stiga upp tidigt i dag, mamma skulle åka till veterinären och lämna av Eros där.
Så jag fick gå in å väcka Andreas & Natalie så dom kom upp för att käka frukost och göra sig redo att åka till skolan.

Ska nog käka frukost snart känner mig ganska så hungrig faktiskt.
Mamma har föresten skaffat sig en blogg för sin Kennel.

http://aidamos.blogspot.com/

Kika där ni som är intresserade av hundar/ Irländskasettrar :)

Hemsidan för kenneln ligger ju också uppe som länk vid sidan av på min blogg.



Det var allt för mig nu, ska käka frukost :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Va bra de då!

Attans att du drar! Men e du sugen kan vi ju alltid gå o ta en öl eller nåt nån kväll i veckan, jag är "ledig" (dvs. en vecka kvar till skolstart och inget jobb, hehe)!

Får ses o höras i vilket fall. Ha de fint :)

2009-08-31 @ 09:38:14
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0