Tjejkväll.


Jag drar strax med bussen till Götet, hem till Helle på lite tjej kväll, tack Nelly som är en pärla!
Som e så snäll och erbjuder sig hjälpa en få ihop det med pengar så jag kan ta mig hem i mon, annars hade jag inte kunnat komma dit för jag hade inte haft råd att komma hem...

Jag äger enbart 70kr på kontot, vilket suger!
Vet inte ens om jag får några pengar denna månaden, verkar nästan inte som så!
Vetti fan hur jag ska få det att gå ihop kommande månad (september) om jag blir utan pengar.
Flyttar ju på söndag kommande vecka!!!!

Jaja what ever löser väl sig.
Var föresten till Borås med resten av familjen.
Handlade mat och kikade lite efter bil till mig...
HIttade ingen tilltalande, farsan tyckte inte heller det fanns något bra, å han kan ju det där!
Jag tycker ju inte heller min första bil behöver kosta multum...
jaja nån dag hitar vi nog något som passar lilla mig :)



Nu ska jag göra mig redo för avfärd.







Ha en trevlig afton gott folk!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0