Allmänt trött & seg.



Vart väldidet trött & seg de senaste dagarna.
Så ska bli ganska så skönt att komma hem-hem i 1½ vecka =)
Ska försöka hinna med både det ena och det andra när jag e hem hemma.

Träffa John en sväng e de tänkt, att han kommer upp till mig en sväng eller lite party?
Ha bastu eller jaccuzi kväll med Bästis...bara chilla och tjöta.
Försöka klämma in en fika eller liknande med Beccis.
Vill försöka hinna träffa brudarna med (Helle, Alex & Nelly) tjej kväll?
Nyår med brorsan, Patric & Fälth + massa andra folk.

Ja nä jag vet itne men det e mycket jag vill hinna, med och diverse personer jag mer elelr mindre måste få träffa som jag längtar efter!


I dag har inte hänt mycket suttit och kikat e hisskeligt massa jobbsajter efter jobb.
Kikat runt på nätet och sen pratat med brorsan (Obbe) i tele i ca 1-2timmar =)
Har nyligen ätit mat, satt på en maskin tvätt, och tänkte snart lägga mig & försöka läsa ut en bok jag läst i evigheter snart känns det som...den e så trög.

Köpte en påse Grillchips i går och gottade mig med till min läsning, och det finns ju kvar så blir läsa bok chips igen =)



Sen så hoppas jag att vi ska fixa gran här hemma i helgen innan jag pyser hem-hem, jag VÄGRAR plastgranen som dom har här hemma, ska det vara så ska det va en riktig gran så det så =)
Annars kan de lika väl kvitta =P

Har ingen julkänsla direkt... hade lite julkänsla då när vi satte upp julbelysning i fönstren & utomhus.
Men inge mer, lite när snön föll och det verkligen blev vitt ute, vilker det fortfarande är.
Annars hoppas jag att julkänslan kommer hem-hemma med julbak & julgodis "tillverkning"
klä granen hemma, och fira jul hemma, med pappas goda julskinka & mammas goda potatisgratäng =)

jaja de blir nog bara bra :)

nu blir det läsa =)



hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Annika

Har fått min julkänsla att börja vakna, efter att jag varit hos veterinären med Agnes så kommmer det en bra känsla.veterinären vill inte veta av henne innan nästa sommar när hon ska vaccineras igen.

Nu ska jag ut med kameran en stund och sedan ska jag baka morotskaka.Puss på dig

2009-12-18 @ 15:21:31
Postat av: Madde

Vet inte om du har testat jobb sidan workey.se...

Tänkte iaf berätta att den finns. Alltid bra med tips på jobbsidor :P

2009-12-19 @ 00:03:34
URL: http://majgun.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0