Dagen före nyårsafton!



Ja i dag tog jag mig in till stan, till min förfäran när jag skulle på bussen blev att man INTE kan betala med kontanter på bussen för att fylla på sitt busskort så blev irriterad och frågade busschaffören om jag skulle kliva av bussen då bara för att jag inte visste detta, men icke han lät mig åka emd ändå....gratis ahha!
Gött!
Mötte upp käraste HellePelle på Nisseterminalen, sen kom Fälth dit med från Borås, så vi tjöta  lite och snacka om morgondagen då vi förhoppningsvis ska förfesta ihop, vi e inne på det iaf =)
Sen gick vi på bolaget då både Helle & Fälth skulle handla lite proviant till morgondagen =)

Väl inne på bolaget gick Helle & Fälth åt var sitt håll så jag tänkte jag skulle ställa mig lite mitt i smeten, vem ställer jag mig inte brevid då???
Jo Busen!!!
Så jäkla kul =)
Hon hade kommenterat min blogg och tyckte de va kul att ses, så smsar lite så blir nog att träffa henne på fredag å dra en bakfylle pizza eller liknande =)
Kul kul =)

Hade tänkt träffa Annie & Lisa i stan med men Helle skulle åka till jobbet efter vi vart på Mcdonken och tjockat oss =P
men ville bara hem då, så blev inte som så men ska ju träffa dom i mon iaf =)
Fick köpt mig ett par örhängen, stor fickplunta & godis i stan iaf.
Tänkte pierca mig men sket i det, fegade ur, lika bra det haha...sparade pengar iaf.
Får bli en annan gång =P
Plus när jag berättade om mina planer för mamma blev hon rasande hahahah!
så tur att jag hoppade över denna gången =P


jaja i kväll, närmare bestämt om ca 20min blir det uppesittarkväll med mormor framför bingolotto =)
Håller tummarna för att vinna något...hoppas hoppas =P


Ha en skön kväll gott folk.
Jag längtar till i morgon, hur eller var förfestandet blir av de löser sig, emn fylla och jäkligt kul ska de bli i morgon =)


Kommentarer
Postat av: Annika

OK, en trevlig kväll med mormor, du kunde väl nattat henne innan du gick ut till stugan, nu sitter jag här och jag lovar, hon blev glad av vinet.

2009-12-30 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0