Hemmagjord Pizza & Hallongrottor.



Japp åt för ett litet tag sen =)
Det var super gott, riktig fredags middag =)
Jag, älskling, Johanna & Mats har gjort hemmagjorda pizzor och hallongrottor=)
Kanon det =)

Här kommer lite fina bilder på min & Perras pizza.
Perra med taco-köttfärs på och min med fläskkött på =)
Med massa annat gottigt på också, och massor utav OOoost =)




Pizzan innan den skulle in i ugnen, min & Perras pizza =)




Det färdiga resultatet och det som blev över, vi orkade
Bara ½ våra pizzor =P

Så då har vi pizza tills i morgon med!
Suveränt =)



Jag ska ner och öppna mig en vinare snart, Perra åker precis till Jonas nu, då Jonas ville bli lite klippt och snygg i håret tills julbordet med jobbet i morgon.
Men jag blir hemma orkade bara inte åka med, så ska ta ett glas rödvin & fortsätta läsa min bok =)


japp japp ha en skön afton allesammans =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0