Juldagen= överskattad



Jo vars julafton var avklarad för detta året.
Hade ingen speciell julstämmning, känns inte som det vart jul afton och inte heller som om det är juldagen.
Men trevligt o går, julmat & sen julklappar, fick en skit bra julklapp, ja alla i familjen fick en julklapp dom verkligen blev överförtjusta i =)
Hur bra som hellst, jag blev i vart fall super mega glad för mitt set med: Stavmixer/degknådare/elvisp/mixer.

Så extremt bra!!!
Tack tack, för den och alla andra klapparna så som presentkort, badlakan, pyamas, noblesse ask mm.


Och så är det juldagen i dag, i går kände jag mig sjukt peppad inför i dag för var super sugen på att dra ut å festa, men nja, i morse kändes det helt annolunda, juldagen e så överskattad alla unga ska ut på supen, visst kunde ju vara skit kul säkert, men nja ingen lust, plus alla e väl upptagna på sitt håll, sen så tänkte jag spara mig till nyåret.
Nja juldagen e bara överskattad av oss unga... ut å supa e det som gäller.
Slösa pengar.
Visst had evart kul men i år slopar jag det, och chillar =)
Jag väntar på att mormor kommer, mamam e nere å hämtar henne på stationen nu =)
Blit väl lite glögg och mys senare i vart fall =)

Ja nä god fortsättning till er alla ha en trevlig juldag =)







Jag med bästa julklappen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0