Karaoke i lördags.



Jaha Lars han fick med sig både mig & Perra...han skulle få skjuts från Leksand till falun och då har dom ju vägarna förbi här.
Så han, Micke & reine komförbi och plockade upp oss.
Perra och jag förkrökade väl lite på Glögg i all hast, våran lugna helg blev inte riktigt av.
så vi åkte till falun, gick på Engelska puben och Lars & jag sjöng karaoke!
Kanske inte bästa låten, och absolut inte finaste sången, men kul var det!

Sen gav jag mig på att sjunga solo, Bryan Adams låt, Everything i do....
Det gick bättre, sjöng lite till Perra...
hoppas inte det lät förjävligt men han sa ju att de lät bra så vi får väl tro på det då =P
Sen var det efterfest här hemma som gällde.
Jag och lars käkade curryköttfärssås & där efetr deckade Lars...som vanligt, och gott sov han.
jag satt uppe till kl 4 med grabbarna, Reine, älskling & Micke, sen var det sova dags.
I går kände jag mig febrig och täppt som tusan i näsan, så var sängliggande hela dagen, medans perra kämpade på med sin bakfylla medans han hjälpte storebror sin att bygga på skjulet & lars satt vid Perras data och kikade lite film.
´

Kan väl lägga upp nån bild eller 2 ;)





Jag & Lars sjunger "Främling"





En bild också från när vi va rpå väg in till Falun.
Lars, jag & Perra =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0