Korvgrillning inomhus =P



Jag blev lite sugen på något att äta för en liten stundsen, kom på den brillianta idén att grilla korv, i våran "spis"
på rummet, har hållit på och eldat för att få upp värmen i rummet, då det var 16 grader när jag vaknade, och jag kände för att ha de lite varmare.
Inväntade glöden och sen var det bara att grilla.
Och riktigt gott blev det =)

Nä kan ju inte påstå att det e varje dag man grillar korv inomhus =P






I väntan på bra glöd =)





Förberedelser, korven som skall grillas =)





Grillning =)





Klar att ätas =)





Kommentarer
Postat av: Annika

Blev så sugen på korv när jag såg dina bilder så nu har vi ätit stekta lunchkorvar med omelett till kvällsmat, det ver gott, tack för tipset.Alma har varit och fikat här idag med matte och husse.

Vi har äntligen fått upp tavlorna i stora rummet...

och ätit goooood morotskaka, godare än skrädderiets..Puss

2009-12-19 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0