Packat och klart.



Jag finjusterade packningen för en stund sen.
Bär ju av hem-hemåt i morgon =)
Synd att Perra inte blir med men men, han var ju med förrförra året, och nästa år hoppas jag lite på att vi ska kunna ha julaftonen hemma hos oss =)

Posten var hemst mycket försenad, var precis ute och hämtade posten då jag såg att postbilen slank förbi utanför fönstret.
Fick äntligen hem mina lösögonfransar jag budat hem förra veckan gött mos.
Då bllir man fin fin till nyårsafton.
Ja den blir av dessutom Hotell Hallands restaurang/bar, party party!

Ja i vilket fall packningen är klar, en massa kläder för jul/nyår, har ju inte direkt bestämt vad mans ka ha på sig på nyåret, så det blev lite av varje att ta med och prova.
plus 2 par skor =P
Fick packat ner lite alkoholhaltig dryck också, lite glögg och som vanligt min välkända sambuca blir med =)
Hann tyvärr aldrig få hem min fickplunta jag budade till mig på tradera, hade ju tänkt skulle ha den på nyår.
men icke...OM den inte dykt upp hos mamma & pappa eftersom jag skickade ett mail till säljaren att skicka den till adressen hem-hemma i Kinna... om han inte redan hade hunnit lägga den på lådan.
Vi får väl se.
jaja annars löser det sig nog på annat sätt =)



Jag tror nog hela min vistelse hem-hemma blir awsome.
baka (Finska julstjärnor) med mamma i mon kväll då...myyyys =)









Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, vad jag längtar efter dig nu, skönt att du kommer,titta på bloggen, det är fler som väntar.

Puss

2009-12-21 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0