Planer i stöpet.



Jag hade planer på att köra in till stan en sväng, kolla in Lugnets simhall och ta en simtur.
Ta mig en tur med bilen då jag inte kommit igång med att köra den så mycket, speciellt då man vill vara bensin snål och ekonomin faktiskt inte är den bästa varken förra eller denna månaden.

Men i dag verkar det inte som om jag orka åka någonstans...elelr om det ens finns mkt tid till det...håller på och städar...
Precis städat rent toaholken & handfatet...sorterat tvätt & satt på en maskin.
Plockar ren tvätt som skall sorteras, mig egen då givet vis.

Sen blir det plocka och dammsuga, göra rent spisen i köket med.
Plus städa rummet.
Ja nä blir väl säkert tid öevr men ska ut i de fina vädret på en promenad med var väl tanken...
Gosh...så trist att städa...
skulle gärna se karlarna ödsla lite mer energi på det, tex handfatet & toaholken e de jags om gjort rent de senaste gångerna...
jaja what ever!

I vilket fall ska städa färdigt nu, sen blir det promenad i solskenet och där efter ska jag faktiskt börja bläddra lite någon av mina böcker som jag fick hem från Adlibris i dag, kan nog bli skön avkoppling efter nån/några timmars städning?

Gjorde föresten pannkakor till lunch i dag =)
Det var riktigt mumma=)
Mjölken hade gått över datumet 2dagar så tänkte att det var lika bra att göra slut på den innan den blir gammal & sur =)


jaja back to work...eller nää ska kolla upp nret till Agria och be att få betala katternas försäkring lite i taget månadsvis, och inte en gång om året, dvs 2000kr på en gång, det går sig inte.

Plus ringa skidbacken & arbetsförmedlingen innan jag gör något annat.
Busy day...busy day...






Mina böcker =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0