Snö & katterna =)


Jahopp, jage  ensam hemma, Perra & Mats fick jobb i skidbacken i dag =)
Suveränt!
Precis vad dom behövde dom pojkarna!
Fast jag hade med behövt jobb...men icke...ska nog ringa arbetsförmedlingen strax kolla av lite hur deras utbildningar ser ut, och vad dom har för utbud.

Efter det ska jag gå en promenad med kameran, jäkligt synd att jag inte har en systemkamera men det kommer, de e ju det jag ska ha mina pengar till som jag sparar i sparbössan =)
Och det börjar väl närma sig så att man har råd inom en snar framtid =)

Men bilder ska tas, i det fina vita vädret =)
Var ute alldeles nyss och fotade katterna lite så jag slänger upp några bilder här nu =)


Ha en bra dag allesammans!
jag e glad att Rapp bröderna fått jobb, och jag e glad för snön =)
Och jag e glad för om mindre än 1 vecka ska jag åka hem-hem, då ska jag baka "Joulutorttuja" med mammsen =)




















=)









Kommentarer
Postat av: Annie

Finfina bilder! Grattis till killens och brorsans jobb, håller tummarna att det blir din tur snart också! :)

2009-12-16 @ 22:03:06
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0