Söndagsmiddag en tisdag =P



Jajjemen, blev supergod middag i dag, ganska sent men ändå =)
Ugnsstekta potatisar som blev riktigt krispiga, ugnsstekta morötter med kryddor på och stekt marinerat kött, marinad bestående av: liten skvätt  soya, liten skvätt olja, grillkrydda och en pressad vitlöksklyfta
Tadaaa super gott kött =)
Bearnaise sås till detta, och också sallad med grekisk dressing på, super gott!
en riktig söndags middag =)


Annars i dag? jag har betalat sista julklappen, plus gjorde väl ett litet impulsköp, köpte ett par lösögonfransar till mig själv tills på nyår, som såg riktigt niciga ut =)
Inte så farligt dyrt 41kr =)

Kan nog komma att se jäkligt bra ut på nyårsafton...hell yeah!
Jag har lite hum om vad det blir för outfit...
Korsett kan inte uteslutas, inte heller ett par fett snygga skor till det ;)


Och äntligen vet jag vad jag ska köpa för julklapp till Perra, tack mamma för hjälpen, det var mamma som fick mig att tänka att det faktiskt va en bra idé =)
Så det blir som så, men köper det hem-hemma, orkar inte ge mig iväg nu ändå.


Får med mig Obbe på nyår till Hotell Halland, plus kanske Fälth (hoppas hoppas), sen så frågade jag Nelly & Eddie, plus så blir det Sara  på köpet också då hon ska vara med Nelly & Eddie vad det än blir typ...så får hoppas dom också blir med hade vart så jäkla awsome!
Vi får se, jag håller tummarna =)

På tal om nyår, snackade med Kenny en sväng innan med, får se om vi får styrt upp att ses, innan eller efter jul, det beror på, emn om inte annat träffar jag säkerligen karln på nyår, riktigt kul =)
har ju inte sett honom sen Annies fest...jäkligt tråkigt, emn det blir det ju ändring på hur som haver.
Jag skulle fortsätta med maten så blev inget långvarigt samtal men kul att höras i vart fall =)

Sen snackade jag med Obbe en sväng efter maten faktiskt, han frågade om han kunde dra med sig Patric på nyår vilket han kan ju...plus jag frågade honom hur de hade gått för Robin på hans "fitness" tävling på Svenskamässan i helgen, han hade visst kommit på 3:e plats.
ska googla och kika om jag hittar den hemsidan Obbe snacka om och kolla hurdan Robin ser ut, va ett tag sen jag såg han nu, fast sist jag såg honom var han biffig som faen, jaja ska väl strax goggla då....


Skickade föresten iväg 2 mail i dag till 2 olika caféer i Falun, fråga om dom behövde folk, och undra om jag kunde maila in en ansökan/cv till dom.
så får man se vart det leder.
Annars så snacka min arbetsförmedlare om "Jobb coaching" efter nyår...
Låter väl sådär kul, men vi får väl se vad som blir av.

Haft lite smått ont i ryggen i dag...får hoppas det gått över i morgon, och i morgon ska jag städa, det ska jag nog få de andra 2 till att göra också!

Sen på torsdag har jag en del auktioner på tradera att hålla koll på =)




yeye ska väl googla nu då och sen lägga mig och läsa en stund sen vet jag inte alls vad som händer...
Sova kanske?


tack och hej!







Hade föresten lust att lägga upp en pluttig-nuttig bild på Mig & Perra sen förra hösten eller om den e från i början av detta året, jag vet inte riktigt.
Men en bild på oss i vart fall =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0