Onsdag.

Jaha onsdag i dag, dagarna går för fort tycker jag.
I dag händer de väl inget speciellt som vanligt, hade blivit glatt överraskad om nån hade haft lust att komma på besök i dag, men den chansen är väl minimal????!!!
Hade hoppats Kenny skulle dyka upp i veckan men antar att det inte blir så, han har nog glömt att han sa de i lördags på fyllan...
Och jag  e ganska pank just nu, vetti fan hur jag ska finansiera en resa till Anneberg i helgen för att dra på party, ja i värsta fall får jag väl ta från sparpengarna, vilket jag egentligen inte vill då jag redan lånat 800kr därifrån... ja vi får se helt enkelt vad som händer, men jag vill iväg på fredag träffa folk, behöver lite social stimulans, plus att lär ju bli en del nya ansikten, och sånt är alltid trevligt,plus att en del gamla goingar ska nog dit som Roccas, Kenny o gänget antar jag, å de e ju alltid kul, bortsett från förra helgen då de bara va helt skum haha!

Det är föresten blå himmel & strålande sol ute, och jag hoppas fanimej de håller sig så hela dagen för i så fall ska jag sola heeh kan behövas :)
Är väl redan brun, men vill bättra på brännan lite :)
Alla här hemma sover utan jag för jag sitter här, tänkte jag skulle käkat frukost me det samma men i köket sover pappa på en madrass med lilla Agnes, så vill inte väcka någon av dom.

Så jag sitter här tills någon annan går upp =P



Ha en bra dag gott folk :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha ja dalmål är härligt! Storebror är uppvuxen hos sin mamma (halvsyskon alltså) i Mora, så det blev som det blev med dialekten :P

2009-07-22 @ 22:34:21
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0