Party fredag :)


Yep i dag blir de att dra till Annie på party, ska bli väldans trevligt, alla grabbsen ska dit, plus säkert några ndra välbekanta och obekanta ansikten, ska bli kul kul, led föresten av huvudvärk å ett inte alls så trevligt illamående i går kväll/natt, men det var över kl 10 i morse, fast då hade jag vaknat vid 5-6 i morse av att jag fortfarande hade gnagande elak huvudvärk, men tog en alvedon somnade om och mamma kom ut i stugan med Eros som snodde mina nytvättade strumpor å hoppade upp i säng en =P

Men just nu mår jag great!
Å de eju gött, får ta en huvudvärks tablett om nån timma i förebyggande syfter, för i kväll ska bli kul & trevligt, inte huvudvärk å elände, för skulle itne förvåna mig om det blev huvudvärk i dag med, den berömda mens-huvudvärken, dock inte migrän som innan jag bytte p-piller, utan nu är det mycket lindrigare, men ändå obehagligt, obekvämt o jobigt men itne så att de e migrän, de e nåt typ för stadie till migrän elelr nät....äääähh vad fan vet jag =P

Ska plinga herr Kenny senare och stämma träff i Anneberg med honom & resten av grabbarna :)
Sen får vi se om det blir till å slagga hos Annie, i stan hos mormor kanske eller i Frillesås hemma hos Kenny, ja vi får se vad som händer.

Nu ska jag dammsuga å greja, sen senare blir de bada Agnes och efter det blir de duscha göra sig i ordning o PARTY :)


See yá there ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0