Söndag.



Jaha gårdagen var till en början rätt nice, men nja sen blev de bara extremt störande.
Först vart det ju Pc´s med Helle & Emme, de va trevligt :)
Tjöt cider & öl :)

Sen åkte vi spårvagnen till centralen, där på gick vi till Star bowling för att hejja på Obbe, Patric & Robin som var där å bowlade, efter de traskade vi vidare i ösregn hem till Roccas.
Va trevlig till en början, men sen började det dyka upp massa sönderblonderade små fjortisar på festen, och ja de flesta utav dom var väl runt 15år, vilket var sådär kul....inte.
Plus dom blev ju packade på typ 1 glas alko, inte nog med det dom snyltade med tanke på att typ alla av dom små brudarna saknade dricka, dom kom alltså till en fest tomhänta, jäkla stil!!!
Så jag vaktade då min påse med alko, man kan aldrig lite på såna människor, som dessutom ser sig om efter dricka dom kan ta.
Oooh ne ingen skulle då minsann få sno av mig om de va de dom tänkte!


Nja jag gillade det inte, så satt mest och tjöta skit med Helle, Emme, Annie & Flysjö =P
Hade det så trevligt de bara gick, bortsett från att de kryllade av små fjös usch!
Man kände sig fan gammal när man kolla på dom haha, man vart ju i och för sig 8år äldre kändes så jäkla fel, stackars Roccas var inte ens han som bjudit "dom där".

Jaja what ever, alla fester kan inte vara världens bästa, får hoppas nästa helg blir bättre Annie skulle väl ha nåt festaktikgt, så blir väl dra dit antar jag, säkert nice, jag tror nog hon i vart fall skippar de där med fjotisar hahaha :)
Sen får man också hoppas att om herr Kenny dyker upp hos Annie nästa helg att han är mer social än i går han var ju bara så "off" snacka typ inge med nån av oss tjejer, jäkligt konstigt tyckte jag, han som alltid e så trevlig å glad annars, plus han smsa å ville vi skulle komma till Roccas tidigare typ plus att han längtade att träffa oss, haha de verkade ju inte direkt som om han hade sett så mycke fram emot det när vi väl anlände.....skum.
Men aja skit i de nu, finns nog en rimlig förklaring till de skumma beteéndet =P

Nu vet jag itne vad mer jag ska skriva, blir en segis dag i dag hehe.
ha de gött  allesammans som läser min lilla blogg!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Kul att du också har blogg, ska hålla koll här me nu då :) håller med om festen, hade så trevligt det gick efter omständigheterna haha :P Ha de fint!

2009-07-19 @ 20:52:37
URL: http://annieandren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0