Bra dag...



Ja efter en vaken timma eller så i morse så vart jag piggare :)
hann dock slummra till lite på soffan emd Cherie efter jag hade läst några sidor i teoriboken.
men sen vart jag pigg :)

Har inte gjort allt för mycket vettigt i dag kanske... men har i vilket fall som hellst läste lite teori, solat, smäckt i mig en burk Pringels chips och spelat In Famous på vårat nyinköpta PS3.
Ska nog kika lite spel som amn kanske skulle köpa, har ju sett lite kul spel när man vart hos kenny å han & Roccas spelat eller nu när han & Fälth spelade i helgen.
så får se, jag e inte riktigt vän med en sådan handkontroll men men hehe löser sig nog :)

Natalie fick Guitar Hero i födelsedags present funderar att köpa egen gitarr å så, så jag slipper låna hennes, plus så kan jag tjuv öva så jag någon gång vågar lira det hemma hos Perra & Mats =P

Ja annars i dag händer inte mycket, ska väl läsa lite emr teori senare, sen kanske kolla någon film elelr så blir det med PS3 får se får se :)



I morgon blir det ams, sen vetti tusan, plugg & sola hade inte vart fel ju.
ska övnigsköra lite i dag med mamma, men det blir om 1 timma eller 2.




Aja inge mer att skriva nu men ha de gött gott folk, här komemr ännu några bilder upp på min lilla blogg sen midsommar :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0