dan före dan =P


Yep torsdag i dag, älskling åkte hem vid kl 14, tråkigt, men ja han komemr ju ner nästa vecka någon gång igen :)
Skickade med honom en kartong med gardiner mamma inte använder längre, som vi kan ha sen när jag flyttar upp, plus packade med honom en stor påse med lite av mina grejer emd dessutom heeh =P

Vart myspys i veckan, Ullared i måndags, halmstad i tisdags, bastu och chilla i går.
Ja nä vart en bra vecka, hoppas på en bra avslutning på veckan eller vad man ska säga :)

När vi var i Halmstad i tisdags & hämtade däck där som Micke hade köpt så gick vi en liten promenad på stranden vid havet.
Super mega mys!
Vi plockade snäckor och små pratade, plus badade fötterna lite :)
Ja de va massa mys :)

Japp bra evcka, nu är de bara helgen kvar att överleva haha!
Nä jag tror faen d ekomemr bli awsome!
Nu ska jag då koka fräscht kaffe till mor & far.

ha en bra torsdag...ha en ännu bättre dag i mon :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0