efterbliven!



Ja helt ärligt, jag känner mig totally efterbliven i dag!
Det är nästan sån dära bakis tröttma haha, men det är det ju inte!

Ja man blir helt sliten efter max 6-8timmars sömn mellan torsdag-söndag, haha för ja fredagen var det ju midsommar, sen på midsommar dagen var jag, Fälth,Annie,Lisa & Pierre kvar hos Kenny, på kvällen vart bara jag och fälth kvar, sen kom Pierre emd förbi, låg och kollade på när Kenny & Fälth lirade PS3 i 3 timmar i lördags, sen när Pierre kom blev de film och Kenny & jag drack upp de sista av mina cider, efter folket dratt satt  vi fortfarande där drack cider och tjötade till kl 4.30 om morgonen :)
Sen att få upp denne man om morgonen det är ett gissel det med, han pratar i gåtor, och somnar om så in  helsike lätt, men det gick med mycket tjat!
Så efter det kollade vi filmen från festen, låg i soffan och var allmänt sega.
Sen kom morsan & hämtade mig, så jäääääkla gött att jag slapp åka buss hem =P

Med råga på allt när jag tänkte smsa Perra så upptäckte jag att, jag glömt min skinnjacka hos kenny och i jackan ligger min mobil, haha!
Så klantig är jag, så ja....ringde när jag kom hem och bad honom ge Fälth mina grejer eftersom ahn ska till sin mamma i Borås nån dag snart så, då hämtar jag de där, lite närmare än Frillesås om man säger som så =P

jaja det löser sig nog haha, måste iofs rigna i dag igen och frga efetr fälths mobil nr, har ju det bara på mobilen hehe =P
Känner mig jäkligt handikappad utan mobil, men jag får överleva utan i några dagar ser det ut som =P


Så vill ni mig gott folk, ring på hemtelen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0