God afton!


Ja denna dagen har minsann rullat på =P
Fixa hundar och ungar i morse, hundarna skulle ha frukost och ut på morgon promenad, och barnen skulle ha frukost, efter det satt jag en stund vid burken, sen så fick man ju passa på barnen en del, sen solade jag nog 1½ - 2timmar, sen körde jag vattenkrig med ungarna, haha ganska elakt då dom var 3 mot en, men jag klarade ig ganska bra ändå, haha jag e grym =P
Efter vårt lilla vattenkrog blev det pasta sallad, där på vart det sola lite till, lira lite PS3 och läsa teori.
Nu har vi precis ätit ännu en omgång pasta sallad då man verkligen inte orkar laga nån annan mat i denna värmen, puhu 40 grader i solen. :)
Nu sitter jag och kopplar av, delar en flaska rödvin med farsan så sitter och smuttar på mitt röda vin & bloggar lite, ganska skönt :)
Hade gärna vart i gott sällskap med vänner i dag, men det får bli i morgon hoppningsvis då :)
Plus älskling ska krypa ner hos mig i natt mysmys längtar :)

Tor faktiskt jag ska ut och sätta mig i kvälls solen med mitt glas och bara gotta mig och må bra :)
De senaste dagarna har bara kännts så jäkla bra, en hel vecka har allt kännts grymt bra.
ja det är väl så när värmen slår till man kan vara ute och ja fan allt känns bara så skönt :)

Ja nä jag tror jag e inne i en väldigt bra period i mitt liv, då det mesta känns bra, lite små irritationer dyker väl upp, emn annars e de kanon, irritationsmomenten överväger ju verkligen itne det andra, det fina,varma vädret, vännerna, Perra, livet här ute på landet.


Nänä nu ska jag sluta larva mig och sätta mig ute!
ha det gött, och hoppas helgen blir kanon!


pussar*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0