Haha minnen!


Mamma städade våran låda med alla fotoalbum och grejor, så hittade hon ett sån kuvert med bilder sen dagen efter min 18års fest!
Ja ska scanna in några av bilderna och lägga in på bilddagboken sedan, så fort farsan släppt den andra datorn :)
Minnen minnen!

Alla deckade på morgonkvisten och där efter var bara jag & Jessica vakna, och Roccas haha vi tvingade honom att dansa med oss i säkert 1-2timmar :P
Sedan deckade väl vi med.

Sen efter några få timmars sömn vakna gänget som va kvar som hade slaggat över.

Busen & jag shottade upp sista spriten på morgonkvisten där efter råkade Busen dricka nån klunk avfettningsmedel eller om det var spolarvätska av misstag då flaskan den okända vätskan fanns i var i en likadan cider flaska som groggen var i, hon fick tvångskräkas upp det, Totte och jag drack det sista rödvinet, Resten av grabbarna delade broderlig på energi dricka, öl & chips :)
Det var då Kenny & Totte döpte mitt vita porslins spöke till Stig-Glenn =P
Alla såg allmänt sletna och efterblivna ut men fan vad trevligt!
Vilken jävla fest!
Glömmer aldrig, det var tidernas fest många månader/år frammåt :)


Ja nä fan de var suveränt!
Men som sagt bilder kommer upp på bilddagboken senare i dag ;)




hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0