Härliga fredag :)


Jaha ja då var det fredag ännu en gång :)
en vecka efter midsommar firandet, och jag hade mer än gärna sett att det var midsommar i dag igen =P
Men tja...de går ju inte för sig :)
Men önska kan man ju göra :)

Är barnvakt, mamma har åkt till Norge kl 6 i morse för att hämta bracco valpen, å farsan e iväg med jobbet, men han kommer väl hem lite tidigare i dag skulle jag gissa på, eftersom dom skulle på nån grej i Borås tror jag.

Gårdagen va helt ok, solade, läste teori, satt vid dumburken, var på körlektion och lirade Guitar Hero med kusin Emma :)
Så ja gårdagen vart riktigt nice :)
I dag vetti tusan vad som händer blir väl sola,chilla och ta de lugnt, Perra kommer i natt... sen i morgon bär det av till Frillesås och havet, så blir väl en dag på stranden med älskling och några av grabbsen skulle jag tro :)

Och ja hem till Kenny och hämta mina grejor :)
Sen får vi se om de blir grillning och lite alko på kvällen:)
Hade ju passat suveränt i detta fina väder, ja vi får se vad mansfolket nere i Frillesås känner för :)
Och int eminst av allt så hade det ju vart riktigt trevligt ;)


Ja men annars tror jag helgen kommer bli bara bra :)
så länge vädret håller i sig så är jag mer än nöjd :)

Nu så ska jag strax mata hundar och gå ut med dom, sen blir det nog till att sola lite ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0