Onsdag.



Vaknade i morse med totalt igen täppt näsa, hade andats med munnen eller vad man ska säga, haha tungan var helt torkad =P
Som sandpapper haha!
inte speciellt mysigt!

Ja vad har hänt i dag då, läst körkortsteori i 2 timmar nästans, sen lagat lite mat, vart på körlektion, fan inte kört med körskolan sen december tydligen, va as nervös i början fan =P
Men gick fint hehe.
Så bokade 2 lektioner till faktiskt, då mamma inte verkar ha tid eller lust att köra med mig något nu fram över...sega jävel...

Precis käkat svin god torsk i apelsin sås & potatis!
Himmelskt gott!

Ja just de fan snackade med Totte på msn tidigare i dag och kommer få se honom på midsommar!!!!
Ska bli hur trevligt som hellst!
Blev riktigt glad :)


Vart en ganska bra dag förutom klagomål från morsan att jag inte hade "gjort någon nytta" när hon va iväg tidigare i dag, så då sa jag jag faktiskt att jag legat å läst körkortsboken nästan 2 timmar, men nääää de va inget man fick beröm för utan istället så vart det bara gnäll om disken och sen så vart jag tvingad att göra maten.
Hon e  fan aldrig nöjd!
När jag verkligen anstränger mig och läser körkortsboken och tar mig tid till det, så spelar de ingen roll de e inget bra ändå...
Men som tur var kom ju körlektionen mitt i allt så blev inte mkt till matlagning då i vart fall haha!
Gött!


Men allt som allt, jag e på bra humör i dag :)
jag känner mig glad, nöjd och belåten! :)



Om lite mer än 3 timmar går sista avsnittet för säsongen av Grey´s Anatomy, så de får jag bara inte missa!
Så greys i kväll i vart fall, fram tills dess vetti fan vad jag ska hitta på hehe men de löser sig.
Sitter och samtalar med HellePelle på msn iaf, de e ju trevligt det :)


Jo föresten det öser ner regn ute nu, men fan de gör inte min braiga dag dålig, låter gött när de smattrar på masken där ute, skulle nästan ha lust att stå ute under skyfallet och bara bli totally pisseblöt!
Jag skulle känna mig lika glad i dag för det :)

Nä fan jag vet inte vad det är, men jag känner mig bara super glad & nöjd med livet i dag :)


Nänä nog med bloggande i dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0