Söndag.



Ja gårdagen var trevlig :)
Åkte till Frillesås runt 13 tiden, innan det åkte vi till Willys o handlade en liten flintastek och potatissallad :)
Sen när vi kom ner tog jag min mobil o min jacka hehe, så ville Perra färga håret hehe, för han såg ut som en kyckling =P
Och ja de fick han ju, Kenny är så snäll =P
Sen så kollade vi Punefestivalen filmen, bäst att passa på när Perra ändå va där =P
Efter de drog vi till Vitastrand i Åsa och badade i havet en sväng med Fälth,Flysjö,Roccas Peder & Sandra :)
Trevligt :)
Efter de drog vi hem till Flysjö och grillade o käkade, efter nån timma efter maten bestämde vi oss för ett kvälls dopp i havet :)
Åkte runt på nägra ställen med, trampolin/hopptorn/brygga, men nja var mycket brännmaneter där, så vi skippade det och drog till VItastrand igen till slut och tog oss ett dopp där, va ganska kallt och vi såg lite maneter där med, så vi drog hem till Flysjö igen sen och badade i hans pool :)
Så vi låg väl i polen i 1-1½ timma tjöttade å hade trevligt, så vid kl 24 drog älskling o jag hemmåt.
Fick huvudvärk, men de gick över sen efter min geniala idé att vi skulle äta Mc donken i kinna, då vi var hungriga efter att de gått några timmar sen vi åt sist :P
O de va riktigt mumma :)

Sen när vi kom hem gick vi ut i stugan, för att mysas & kramas lite =P
Sen somna jag gött, jar riktigt jäkla trött efter dagen nere i Frille haha!

Nä en riktigt nice dag ;)


Tack för en trevlig lördag allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0