Sovit kasst!!!!



Japp jag är redan vaken, så här tidigt på en lördag...
Segt som fan, jag,mamma,pappa & andreas ska till sätila ridklubb och kolla nån liten slags tävlings grejjs Natalie ska göra i dag.

Känner egentligen inte för de alls då jag är så in i helvete trött på att se henne hus hon "sköter" hästar, hon har fan gått på ridskola i 3 terminer men har ändå inte lärt sig att hästen behöver ryktas innan sadel å trens ska på, så att det inte ligger smuts under och skaver, nä hon tror att det räcker med 2 bortstdrag på varje sida, lat e vad hon är!
Ja hon sköter inte hästen i vart fal, varken innan eller efter ridning utan hon vill bara egentligen hoppa upp på en färdig ryktad häst med sadel å allt på.
Men tack vare hennes lathet och oengagemang i hästarna hemma här så där av rid förbud!

Men aja får väl följa med resten då så alla är nöjda annars lär morsan bli tjurig...



Föresten har jag sovit extrem dåligt. gick faktiskt ut i stugan redan 21.45 va skit trött lade mig läste lite teori, men efter de kund ejag inte sova så låg vaken till kl 24...
Sen har jag vaknar lite då och då i natt, bara sovit extremt jäkla kasst!!!
Bajs är det!
Så nu är jag super trött och super seg!

nåån nu ska jag ut med hundarna sen ska vi snart åka iväg....



suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0