Strålande soligt!


Jajjemen strålande sol ännu en dag! :)
Ska nog ut och sola om 1 timma eller 2 :)

Är fortfarande mobillös =P
Fälth hade skrivit på msn i går då va inte jag vid datan, nån timma senare när jag satte mig där va han offline när jag såg att han hade skrivit, haha, men jag skrev ändå så kommer det ju fram nästa gång han loggar in, och tro på fan att i morse när jag loggade in på msn, ja då hade han skrivit lik förbannat hahaha!
Aja fan de löser väl sig min mobil befinner sig i vart fall antingen i borås eller frillesås :)
Det löser sig, ska ringa bästaste Kenny i dag ändå hade jag tänkt, schecka lite vad han har för planer i helgen, om man inte skulle kunna ta och grilla lite några stycken eller så...
Hade vart riktigt trevligt :)

Ja i dag händer det inte mycket, sola ska jag göra har jag bestämt bättra på solbrännan äääännu mer :)
Sen plugga lite teori igen :)
Nästa helg blir det föresten en tysklandstripp med farsan, ska bli riktigt nice, ännu mer alko till förrådet haha :)

Jaja nu ska jag avlägsna mig, ska tömma några badrumslådor i badrummet på övervåningen, så att natalie kan få en låda att ha sina grejor i tydligen.

nu avlägsnar jag mig! :)

Hej hopp gummi snopp! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0